Merhaba. Benim oğlum 15 gün sonra 2 yaşında olacak ve hala emerek ve sallanarak uyuyor üstelik bu ara uyku saatleri de iyice değişti bir süredir gece 12 den önce uyumuyor öğlende 3ten önce uyumuyor. Emzirmeyi sonlandıracağım ama zaten geç uyuyor hiç uyumazsa diye korkuyorum sanki uyumayı bilmiyor. Arkadaşlarım memeyi bırakmadan kolay kolay kendi uyumaz diyor. Bu konuda tecrübeleri olanlar paylasabilir mi?