kızım 26 aylık neredeyse 10 gün olucak eğitime basliyali ama hala bir gerginlik var üzerinde cisim geldi diyor gidiyoruz oturuyoruz kalkıyor 3 - 4 kere oturmadan sonra bazen yapıyor bazende tuvaletin yanında kaçırıyor
kakadanda korkuyor biraz geldimi devamı bitmeden ayağa kalkıyor yapıyor bazen kaçıyor
ne yapmam lazım ne zman rahat rahat çişim geldi diyip yapar acaba tecrübeli anneler yardımcı olur msuz