3kedili2bebekli urazikom hayır sağlık problemleri sebebiyle 5. Ayda yaptırdık biz o yüzden doktorunuzla iletişime geçin mutlaka yönlendirecektir
EbruBoluKaya Hayır 3.ayın içinde yapılıyor zaten 3-5 aylarda yaptırabilirsiniz 3,5 aylık falandık biz ilk dozu yaptırdığımızda doktorunuza danışın yönlendirir sizi