canimanne06 Ben konsantre bulut marka kullanıyorum Yumoş mavi olanı da çok beğeniyorum Öneriye açığım farklı denemek istiyorum Konsantre olmayan vernel kullanıyorum onlar kokmuyor bende
aslananne27 canimanne06 lenor kullanıyorum türkiyede var mı bilmiyorum ama kokusu çok çok kalıcı dolabı açtığımda koku yüzüne vuruyor resmen 😍
Bssraa2 canimanne06 bingo manolya bahçesi hem çok güzel kokuyor hem aşırı kalıcı kışlıkları yıkayıp kaldırıyorum mesela kış geliyor çıkartıp giyiyorum hala kokuyor
ayseee_ canimanne06 perosun sarısı hem çok güzel kokuyor hem çok kalıcı,geçen değişiklik olsun dedim bingo kırmızı aldım güzel kokuyor ama hiç kalıcı değil