Kızlar 22 aylığız bir haftadır kahvaltı yapmıyor öğle ve akşam kavga dövüş yemek yiyor kafayı yicem ve bir ay oldu çizgi filmi bıraktıralı öyleyken az çok yiyordu ama şu an hiç yemiyor sıfır yani en azından günde birer kaşık bak ve keçiboynuzu özü yerdi şu an onları da yemiyor. Çizgi filmi bıraktırma sebebim konuşmasıydı ama bıraktırdıktan beri kelimede hiçbir ilerleme yok hiç cümle kurmuyor bilerek yapıyor sanki. bugün öğlen et köfte yaptım iki tane. 1.5 taneyi zorla yedi en son dandini dastana müziğini açıp eline verdim mama sandalyesinde koşan koyunları görüp güldü videoda birkaç lokma daha yedi sonra bıraktı ne yapacağımı bilmiyorum iştah sıfır ve cümlesinde de ilerleme yok