ddm3636 Tsh ım baya düşük çıkmış. Ne uyuyabiliyorum ne halim var. Doktor emzirdiğin için ilaç da vermek istemiyorum dedi
Preens ddm3636 Ben kullanıyorum canım Hamileliğimde de şu anda da kullanıyorum ameliyatına da oldum çünkü
cikolataliekmek ddm3636 benimde tshim düşük hipertiroidi var dedi doktor ilaç verdi ama kullanıyorum çünkü içinde süte geçer yazıyor tekrar endokrinoloji uzmanına gideceğim
Sekeroglannn ddm3636 13 yıldır ilaç kullanıyorum hamileyken de emzirirkende kullandım bi sıkıntı olmadı. Aksine doktor hiçbir zaman ilacı kesmedi
Preens ddm3636 10 aylık evet emzirdim de bunun bebekle alakası yokki sonuçta o hormon hapı tiroidleri o çalıştırıyor farklı bir doktora görün istersen ben endokrin e gidiyorum iç hastalıkları yönlendiriyor
cikolataliekmek ddm3636 gebelikte veya öncesinde var mıydı sorununuz benim hamilelik sonrası hipertiroidi çıktı 1-1.5 sene sonra geciyormus
zumzum35 Bnde tam tersi var. Tsh yüksek. Hamileliğimde kullandıgım ilacı verdi şu an. Emziriyorum da yani. Euthyrox adı
sdakaan Ben kullanıyorum hatta ömür boyu kullanacağım troid ameliyatı oldum. Hamileyken de kullanıyordum bi yan etkisi yok die biliyorum kullanmamanız daha sıkıntı bence