300715 İyi günler ben kepçe kulak ameliyatı olmaya karar verdim devlet hastanesinde hastanede kalamayacağım için doktor lokal anestezi yapalım o zaman dedi ama acı çok olabilir dedi aranızda olan varmı acaba bilgisi olan varmı
mavii_98 300715 merhaba devlet hastanesinde nasıl oluyor hangi bölüme gittiniz acaba? Bende düşünüyorum da devlet hastanesinde yapılabilfiğini duymamıştım.
MinikPandam_ 300715 kulak ameliyatini bilmiyorum ama 3 kez lokal anestezi ile ameliyat oldum, uyuşturugu için bir şey olmuyor sadece tek farkı bilinç açık oluyor o sırada sakin olmak yeterli.
AntiSosyallKelebek 300715 Evet hissetmiş ama dıyor ki çıkana kadar acıdı sonra ağrı kesıcı vs atlattı 1 haftaya
derin0_ 300715 yanı çok agrı acı zonklama oldu ilaç ıctım sureklı kafam kalkmadı narkoz falan genel oldu zaten ağır geldı bana
300715 AntiSosyallKelebek peki durumu nasıl şuan kulağın çok belli oluyormu şekli dikişi falan açılıyor diyorlar
300715 MinikPandam_ acı hissedebilirsin biraz dedi korktum açıkçası dediğiniz gibi olursa çok daha rahat olurum
MinikPandam_ 300715 acı olacaksa genel anestezide de olur uyuşma geçtikten sonra. lokalden korkmayin. dokunuldugunda cekistirildiginde hissediyorsunuz ama acı yok. spinal sezaryen olmak gibi
300715 AntiSosyallKelebek sağolun bilgi verdiğiniz için içimde bi korku var ya kötü olursa diye kıkırdak alınacak çünkü