unalll Kızlar kızımın artık olmayan ve hediye gelip giyemediği etiketli ürünleri var. Hepsinin resimlerini ve fiyatlarını paylaşıyorum. Eper talep eden olursa iletşime geçebiliriz
Ozooo unalll Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Bssraa2 unalll kızım yok pembe eşofman takımını çok beğendim ama kullanılmış olduğu için almam yanlış anlamayın :)sıfır olsaydı düşünürdüm belki 2.ci bebeğim kız olur diye kenarda böyle beğendim şeyleri saklıyorum
unalll defnevedoruk ne bekliyordum ? Zara eşortman takımını 50 tl mi yazsaydım. Ki kızım bandaj taktığı için hiç kullanamadı bile. Bence bilmeden kırıcı olmayın
durummkizim Gerçekten çok pahalı ikinci el sonucta yani. Civilde zaten max bi takım 200 300 filan bisey bide 250 yazılmış neyse belki alan olur 😵💫😂
unalll durummkizim yani siz almak zorunda değilsiniz Kızım bandaj takıyordu ve kıyafetlerini giyemedi. Civilden 200 tl takım alabiliyorsanız ne mutlu
asellinaninannesiii Deletedmom_215 e yaniii hiç kullanılmasa bile ikinci el oluyor bir anlatamiyoruzzzzz😄😄
defnevedoruk unalll giydirmissin rengi atmıs 350 yazmıssın kim alsın bunu gider üstüne 300 ekler 0 alır
unalll Şimdi yine linçlemeye gelirler de ben ekleyeyim isteyen olursa Zara 2’li pijama altları: 200 tl
unalll defnevedoruk almak istemeyen bu şekilde yapabilir de sizin buraya yazma amacınız neydi onu anlayamadım ? Ben koydum isteyen alır istemeyen almaz İhtiyac sahibi bulur ona veririm Sizinle mi tartışayım