nildamm1 Kızlar yeni katıldım bilen cevaplarsa sevinirim adetim 8 gün geçmişti beta değerim 112 çıkmış normal.mi düşük mu😌
Zehra95 nildamm1 hayırlı olsun ama bu tek seferde anlaşılmaz 2 gün sonra bidaha yapın 220 ve üzeri çıkarsa sağlıklı gebeliktir
deniztalta Normalde olabilir geç döllenmede olabilir , ama tek seferle sağlıklı olduğu anlaşılmaz. 3 gün sonra bir daha verin
Deletedmom_117 nildamm1 6 gün gecikmeyle 85 çıktı bı daha vermeden bir hafta geçmeden Dr gittim kese göründü