maybeybi @"elisammmmmmm ıslak mendille temizliyorum haznesini, filtresini de yıkıyorum kuruyana kadar kullanmıyorum ya da filtresini dysonla temizliyorum
24-10-2023 nutellaa_ güzel kurutmazsaniz iğrenç kokuyo ben evde yokken eşim yıkamış ıslak ıslak koyup süpürmüş o günden beri süpürge de iğrenç koku var ne yaptıysam geçmedi 🤦🏻♀️
Rukissss Aynen daha dün yıkadım fırçasını, haznesini filtresini bile 😂 balkonda kurudu güneşin altında ertesi gün taktım
paralelevrendemutlu nutellaa_ Yıkayıp balkona bırakıyorum, yıkanacak kadar bir kiri yoksa ıslak mendillede siliyorum
cokbilmismom nutellaa_ filtresini yıkamayın çok çabuk deforme oluyor çekim gücü düşüyor. Başka bir süpürge ile çektirin oradaki tozları. Filtresini çıkarıp toz haznesini yıkıyorum hemen kuruyor zaten yada bezle kuruluyorum
Esross10 nutellaa_ haznesini fırçasını yıkıyorum iyice kuruduktan sonra kullanıyorum. Ara ara yıkayınca sanki daha iyi süpürüyor gibi geliyor bana
nutellaa_ Esross10 evet doğru fantom dik süpürgenin hazinesini yıkayınca çok iyi süpürüyor halıya yapışıyor resmen süpürünce ama robot süpürge de şey diyor hazneyi yıkamayın veya suya sokmayın bende korktum hiç yıkamadım
Nikita nutellaa_ toz haznesi, fırçaları, filtresi, yani çıkabilen her parçasını foşur foşur yıkıyorum. İyice kuruyunca kullanıyorum.