esrahrz Kizlar sütum tayzikli ve fazla geliyo naptiysam bas edemedim bu durumu yasayan varmi.hem emzirirken cok zor oluyor,cocugun genzine kaciyo,hemde kiyafetlerime cikiyor napicam yardm lutfen
Kdz esrahrz bu nasıl oluyor lütfen bama da söyleyin çünkü sütüm hiç yok çok az beslenme şekliniz nasıl ya da bişey kullanıyormusunuz sağıp dolaba atın bence çünkü ben bulamıyorum boşa bari gitmesin
AnVN esrahrz ön sütü biraz sağıp bebeğinizi öyle emzirin tazyik azalıyorsa iyi değilse de sağım yapmak zorundasınız maalesef ki
esrahrz minnakgiz oyle bi imkanim yok maalesef.ilk bebegumdede saklamıştm.ama kaynanam hepsini cöpe attı
annekadin21 minnakgiz benmde oyle ama emzirdikten sonra saginca sut çok gelmiyor. Ama elimle sıkınca geliyor
esrahrz Zmh0311 sütumü azaltma yollarına bile basvurmak geciyo aklımdan.kendimi kötü hissediyorum.surekli uzerim kirlenince tiksiniyo gibi oluyorum.piskolojikmenmi oyle hissediyorum .bnde bilemedim artk ya
esrahrz Kdz beslenmem oyle aşırı bi beslenme yok.hatta yetersiz bile denir yani.genetik olarak falan geliyo sanırım.ekstra bisey yapmıyorum.
Elmas16 Kdz ben tane rezeneden demleyip içiyorum birde aktar tanıdığımız süt artırıcı bitkisel bi çay verdi onu demleyip içiyorum faydasını gördüm deneyebilirsiniz isterseniz
Zmh0311 esrahrz benimde öyle ama hiç dert etmedim göğüs pedi kullandım üzerimi değiştim sürekli hiç olmamasından iyidir çok olması benim anlamadığım buzluğa atınca neden çöpe gidiyor
Eymencvk esrahrz kaç aylık bebeğinz elbzle sagın kaşıkla içirin dolapta dursun gün içinde veririsnz gögüs rahatlayınca emer
zkusagianne esrahrz tazyikli sütte genelleme önsüt fazlalığından oluyor sağım yapın emzirmeden önce 1 2 dakika
AnVN Kdz inanın bu durum daha kötü bebek reddediyor çoğunlukla emmeyi 7,5 ay savaş verdim bunun için çok ağladım süt sağma makinesi bağlı yaşadım resmen. Artırmak istiyorsanız 3 saatte bir 15 er dakika sağım yapsanız bir kaç güne artar su tüketimine de dikkat etmelisiniz tabi
Demetxx esrahrz canım şuanda bende de aymı problem var emzirme danışmanlığı aldım memeyi olabildiğince uyarmaman lazım5 gün sabah akşam adaçayı çayı içtim her bir memeyi beş saat verdim sonrasında diğer memeyi berdim hafifledi
etl esrahrz ben gögüs pedi kullanıyorum. En azından kiyafetlerim temiz kalıyor. İsterseniz sizde bi bakın