Edo_yekta12 Kızlar 21 gün kullandım bir hafta ara verdim ama adetim hala baslamadı hatta bir haftayı da geçti şimdi kullanmak için adet olmami mı beklemem lazım yoksa kullaniyim mi
Dmt-01 Edo_yekta12 ilaç bittikten sonraki 8.gün ilaca başlamanız gerekiyor.Bence başlayın düzene girmesi için ilacı düzenli kullanmanız gerek çünkü.Gebelik şüpheniz varsa önce bi test yapın isterseniz