Deletedmom_220 adaktır. Adak dini ritüel olmalı ise sizinki dilektir, niyettir. Ama geç kaldığınızı zannetmiyorum, daha 1 ay olmuş doğum yapalı, yeni yeni düzeninizi oturtuyorsunuzdur ama daha fazla geciktirmemenizde fayda var. Her ne kadar adak sayılmasa da böyle bir niyete girmişsiniz, yapmazsanız ömür boyu aklınızda kalacak, hem fidan dikmek çok güzel bir iş. Bence ilk uygun zamanda yapın