bebisliozlem Kızlar bebeğimin kustuğu sütüm genellikle pütürlü oluyor 🙁 sütüm yaramıyor sanırım kızıma anlamıyorum ben 🙁 zaten meme reddi yaşıyoruz sütüm kesilecek komple diye çok korkuyorum.
dilberhala1 bebisliozlem Pütürlü ekşimek gibi kusması normaldir ve olağandır olması gerektiği gibidir.
Deletedmom_117 bebisliozlem fazla emdiği için fazlasını kesik gibi kusar normal aşırıya kacmadikca sorun yok
bebisliozlem dilberhala1 canım teyzem üşütmüşsün çocuğu diyip duruyo sinir oluyorum bende öyle bir şey mi sandım bir de acaba sütüm yaramıyor mu diye düşündüm
gokceege bebisliozlem kız öyle şeymi olur boşver sen insanların dediklerini çok normal o şekilde kusması
nazlierva Sütün yaramadığını bebeğin kilo almaması ile anlarsın kusmuğu ile değil sen teyzene bakma. Pütürlü kusması normal benimkide öyle kusuyor