isimsiz61 kimse yayın yapamıyor ya demek ki herkes yapamıyor bu işi Didem iyi bir haber spikeri olabilir ama Müge gibi kimse işleyemiyor bir kere mantık yürüyemiyor bir de heyecanlı endişeli panik haller var ya kimi zaman hiç gelemiyorum taşikardim coşuyor . Müge’den bende beklerdim öne almasını şahsen .