Merhaba herkese, 2.5 aylık bebeğim var normalde hem emziriyordum hem de mama veriyordum çünkü doymuyordu ama şimdi mamayı yemek istemiyor biberonu ağzına soktuğum gibi öğütmeye başlıyor ya da ağzında oynuyor , sebebi ne olabilir ki? İlk çocuğum o yüzden bilemedim bir sorun mu var acaba