defnemm3007 Kızlar bebeğim 13 aylık yürümüyor emeklemiyor tutunup kalkma falan da yok aşırı rahatına düşkün doktorumuz bir problem olmadığını söylese de çok kafama takıyorum diğer bebeklerle kıyaslanıp tembel denilmesine de sinir oluyorum :(
elisa2705 defnemm3007 Sizde takmayın bu kdar basit gül geç 😂 benim bebeğim emeklemedi bile hiç takılmadık eşimle 14 ayda direk yürüdü ..
ffulya defnemm3007 dizlerinin üzerine oturtmayı öğrettiniz mi? bnm oğlumda kalkmıyordu meğer onu bilmiyormuş
inl_rfyd27 defnemm3007 benim kızım da 18 eylülde 1 yaş olacak emekleme yürüme yok normal bir durum zamanı gelince hepsi olur bizler sadece çok sabırsızız 🥹🥰
zeyneple defnemm3007 yürüyen ses çıkaran kedi oyuncağı var onun peşinden yürütüyorum tutup adım atmasını ögrensin bacak kasları gelişsin diye deneyin belki sever yada oyuncağını koyun almak için çaba göstersin.
defnemm3007 Hndsmom Hndsmom yürüme arkadaşıyla desteklemeye çalışıyorum birkaç adım atıp oturmak istiyo hemen ☺️
defnemm3007 ffulya birkaç kez denedim çok ağladı durmak istemedi oturarak oyuncaklarıyla oynamayı seviyor bi oyuncağı uzağa gidince bir iki kere almayı deneyip sonra hemen bizden istiyor😂
-fulka- Benim bebeğim 23 aylık ve hala yürümüyor yani destekli tutununca yürüyor doktorada götürdük birşeyi çıkmadı olabilir daha ayı var yürür inşallah
defnemm3007 -fulka- sağlıkla büyüsün 🌸benim kızım da bayağı geç yürüyecek gibi hissediyorum bir de minyon bi bebek o yüzden merak ediyorum nasıl yürüyecek diye 🥹
Canda -fulka- 18 aya kadar normal sonrasında detaylı bakılması gerek diye biliyorum. Başka birilerine daha götürdünüz mü
Hndsmom defnemm3007 olsun canım benim benim kız da 14 aylık daha 1 haftadır desteksiz yürümeye başladı. Yürüme arkadaşımız da yoktu. Hiç endişe etme.. sevgiyle büyüt🌺
defnemm3007 Birdunyabircennetannesi sürünme emekleme sıralama falan da olmayınca ister istemez endişe ediyorum bazen ama çok şükür sağlıklı
Seyda_1996 defnemm3007 benim oğlum 14 aylık daha yeni yeni desteksiz yürümeye başladı sürekli de düşüyor hatta endişe etmeyin 18 aya kadar zaman var
Cisemcagan17 defnemm3007 şuan kendimi gördüm kaç defa post açtım bilmiyorum Dr götürdüm bi bulgu bulamadım dedi eve geldim sıralama yapıyordu bi baktım ellerini bırakıp koltuklara koştu burdaki annelerin dediği gibi hiç anlamıcaksınız takmayın kafanıza cs söylenmişti ve öylede oldu suan 14 ay 20 günlük yeni yeni başladık
defnemm3007 Cisemcagan17 yaaa🥹bizim doktorumuz da gücünün gayet yerinde olduğunu sadece canı istemediği için yapmadığını söylüyor bi sorun olmadığını bildiği halde insan bazen endişeleniyor 😔 sağlıkla büyüsün miniğiniz darısı bizim başımıza ☺️
mutl Benin oglumda 1 yaşında çok hızlı emekliyot tutunarak yuruyir ama kendi basina hı çaba yok sabırsızlıkla bekliyorum iglums yürüme ilhamı gelsin diye keyifci paşam ama çok takmıyorum inşallah zamanı var demek ki diye düşünüyorum
defnemm3007 ezgdmrcasln evet 8. Ayından itibaren kullanıyoruz ama dengesini sağlayamıyor biz de ekstra destek veriyoruz koltuk altından