Merhabalar benimde kızım 2 yaşında şuan kızım tam 1 yaşındayken işe başladım, asla kaçmadım anlattım, sağolsun kayınvalidem de evdeki rutinlerimizi hep devam ettirdi hiç tv izlmedi mesela hep oyun kitaplar hep oyaladılar ve benim kızım hareketli bir yapıya sahip gerçekten 1 sene böyle geçti şimdi tam 2 yaşında ben anaokulu öğretmeniyim kızımıda benim kreşime kayıt yaptırdım, çok hızlı alıştı, öğretmenlerini sevdi zaten hepsi arkadaşım kızımı çok seviyorlar, ama yine öğretmen olmasaydım yine çalışırdım bir kadının ayaklarının üzerinde durması gerçekten mükemmel birşey kızım içinde kendim içinde ne gerekiyorsa alıyorum eşimin haberi bile olmaz bu arada eşim dünya iyisidir çok iyi bir baba çok iyi bir eştir ama ne olursa olsun bir kadın kendi ayakları üzerinde duruyorsa o zaman daha güçlüdür. Kızınıza yalan söyleyeyin işe gittiğinizi akşam döneceğinizi anlatın küçük oldukları için ilk başta gitti geldileri çok anlamlandıramıyorlar zamanla anlarlar gelince vaktinizi ona ayrın beraber mutlaka baş başa 1-2 saat vakit geçirin ben bu şekilde kızımla hiç problem yaşamadım, aksine şuan yetişkin gibi konuşuyor, herşyi anlıyor yapıyor çok sosyal bir çocuk🙏🏼💙