Sütten kesmek istiyorum bebeğimi çok fazla emen bir bebek değil uykuya geçişlerde emzik niyetine kullanıyor beni. Düşkünlüğü yok. Ama küçük olduğu için nasıl keseceğimi bilemedim. Sabır taşını duydum deneyen var mı ? Başka hangi yollarla kesebilirim güzel annelerim tecrübelerinize dayanarak görüşlerinizi bekliyorum:)