Kızlar selam 3 gün önce 34+4 haftalık doğum yaptım bebeğimi hemen küveze aldılar solunum sıkıntısı vardı entübe edildi bugünde gittik görmeye kalbinde 2 tane büyük delik varmış biri akciğerlere giden damarmı ne onun geçtiği yerdeymiş bu yüzden yeni bi tedavite başlanmış 3 gün sürecek sonucu 1 haftayı bulurmuş ben oladar ultrason detaylı hepsini yaptırmama rağmen böyle bir sorun çıkmamıştı böyle bi durum başına gelen varmı beynim durdu ne ağzımı açabldm ne bişey diyebildm doktora