seyma10 Sadece ön tarafında var arka kısmında yok birkac gündür neler kullandim iyileşme yok benek benek ön kısmı ne iyi gelir arkadaşlar
nnoktaa seyma10 ön kısmı dediğinize göre popo değil genital kısım doğru mu anladım? Kaç aylık kız mı erkek mi? Bez kullanıyor mu?
umayadagrl seyma10 benim bebeğimin de bacakların da var doktor sıcaktan veya ter bezleri tıkanmış olabilir sık duş aldır şampuan çok kullanma demişti sizde bir deneyin isterseniz
analikizli35 seyma10 Travazol diye krem var onu alıp kullanın kızımda isilik oldu kullandım hemen geçti çok güzel bi krem
kleopatraaa seyma10 bizde de aynısı oldu. Doktor sık sık havalandırın ıslak kalmasın dedi. Travazol diye bi krem önerdi. Onu kullandık 2 3 güne komple geçti. Sürekli altını açık bırakmıştım ben.
nnoktaa seyma10 krem yağ vs ben bunları bilmiyorum. Sadece bu havalarda çişli bez biraz kalsa bile cildini rahatsız edebiliyor. Çiş durumlarında da altını yıkayın. Havalandırın bezini hemen kapatmayın.