elifcicek_07 Gündüz ek gıdaya daha yönelik olsa aslında kahvaltıyı yemeği sizle güzelce yese yinede sürekli istiyor mu belki açtır,benim oğlumda 16 aya yeni girdi 29 Nisan doğumlu gündüz iki saate bir emer gece yarım saate bir beş dk ya bir uyanır bende gece emzirmesini kesmek istiyorum ama beceremiyorum ne kadar zorlansam da 2 yaşına kadar sabredicem inşallah ,temizliği oğlumla birlikte yapmaya çalışıyorum olduğu kadarıyla yemeği de bazen kucağımda bazen eşim varken yapıyorum bir şekilde sabrediyorum işte🤷🏻♀️