cemreninannesi_ Kızlar 22 aylık bir kızım var 1 ayı geçti, canı sıkıldığında tırnaklarını yiyiyor örneğin araba koltuğunda bir yere bakarken gibi nasıl bir çözüm buldunuz başına böyle bir şey gelen varmı
079aslankuzusu cemreninannesi_ benimkide 2 yaş tırnaklarının kenarındakı etlerler oynayıp yolmaya calısıyo 🥺🫣
cemreninannesi_ 079aslankuzusu yaa öyle mi :/ acaba dönemsel bir şey mi doktoruna sordum keşfetmiş geçer kendiliğinden dedi ama çok canım sıkıldı
Ardenaden Dikkatini dagitn kizmda yiyordu birakti karninda kurt olr fln dedm.her sefernde snra agzinda yara ciminca dedm.bk yedin kurtlar yara yapti bisey olrsa agzina fln karni agrirsa anltin tirnak yedgn icn diye
cemreninannesi_ Ardenaden bende mikroplar ağzından karnına girer ve hasta olursun diyorum o an bırakıyor sonra tekrar devam ediyor ama dediğim gibi bunu gözü daldığında canı sıkıldığında falan yapıyor
Ardenaden cemreninannesi_ evet ilgisz kldgnda yaparlar o zamn hemenndikkatni cekin biseyler yaomayi teklif edin unutyrlar
dory cemreninannesi_ merhaba çözüm bulabildiniz mi acaba benim kızım da yiyor ne yaptıysam çare bulamıyorum doktora sordum görmezden gelin üstüne gidersen daha çok yapar dedi görmezden geliyoruz ama bi faydası olmadı
cemreninannesi_ dory merhabalar bizimde doktorumuz aynısını söyledi pedagog a da gittik alışkanlık haline getirmiş dedi azaldı ama yok olmadı ne yazık ki 🤷🏼♀️