umaydas Sizinde bebeklerinizin alninda kulaginda omzunda siyah siyah tüyler var mı? 48 günlük olduk hala duruyor geciyor mu bu tüyler? Geciyorsa ne kadar sürede? Kafama takmiyorum her seyden once saglikli olsun ama merakta ediyorum normal mi diye?
Defne_Sevda24 umaydas en fazla 6. Ayda bitiyo biraz da genetiğe bağlı bu tüy meselesi . Kızımda da çok vardı geçti şimdi bembeyaz daha çok kucuk bebeginiz 🌸
Nyr195 umaydas 2 aydan sonra dökülüyor canım merak etme bende kalıcak böyle sanmıştım 😂😂🤭🤭 kollarında bacaklarında kulak üstlerinde alnında vardır onlar aslında anne karnında dökülüyor bir kısmıda doğduktan sonra
umaydas Nyr195 bekleyecegiz gorecegiz o zaman demek ki canm bebekten bebege farklilik gosterebiliyor bu durum ☺️
FatosYK umaydas bnmkinin de omuz ve sırtı tüy doluydu yavas yavas döküldü 5.5 aylık hala birazcık var ama onlarda gidicek hiçç merak etme. Küçük kız kardeşim maymun gibi doğmuştu abartmıyorum ilk gördüğümde tansiyonum düşmüştü onun bile hepsi döküldü zamanla😂😂
umaydas FatosYK ohh teşekkür ederim canim icim rahatladi gercekten 😌 kardesinizinki oyle olduysa tüm bebeklerin dökülür heralde o zaman 😂
Duyguduru umaydas içini ferah tut bizimde kulakta vardı ay korktum gecmicek kalcak diye ama cok fazlaydı inanılmaz şaşırmıştım ama şuan 10 aylık ve hiç yok. Ama bana sütünden sür dediler hep sürdüm bilmem ondAn gitti bilmem gideceği vardı artık hangisi oldu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Minik_mucizeem umaydas büyüdükçe gidiyor ay benimkinde nekadar çoktu zayıftı ilk doğduğunda zamanla kg aldıkça büyüdükçe geçti alnındakilere sütümü sürdüm dökülsün diyede
Vnhr Benim kizimda 8 aylik olcak hala poposunun ustunde tam ortada kucucuk bi tuy birikintisi var. Hala dokulmedi. Pek datlu ama herseferinde seviyorum🤩😁