Smr29 Kızlar bebeğe sebze çorbası yapıyorum ek gıdaya geçtiği için ama kışının sebzesi iyi değil annemde diyor ben biraz sebzelerden oluşan konserve yaparım bebek için sizce iyi olur mu öyle?
cokbilmismom Smr29 bence olmaz. Doktor bize taze olması gerektiğini söyledi bir gün yaptığımızı ertesi gün bile verilmiyor
nadidelifora Smr29 olur mu öyle şey.😊 Her mevsimin sebze ve meyvesi o mevsimin şartları için ona özel besleyici yaratılmıştır Allah tarafından. Kışın karnıbahar brokoli kereviz ıspanak pırasa havuç pancar daha ne olsun😊 kavanoz şeklinde konserve çok sağlıklı olmaz Allah korusun birazcık bir bozulma bile zehirler bebeği. Çok istiyorsanız mevsimsel sebzeleri donduruya atın kışın çıkarır çorba yaparsınız 🌸
OncedenGurme Smr29 konserve değil de yemeklik doğrayıp buzluğa atıyorum ben yıllardır. Geçen ay buzluğun kapağı açık kalmış, erimiş içindekiler kararmış filan. Onun haricinde hiç problem yaşamadım. Her mevsim her sebzeyi çeşitli çeşitli yaparım bu sayede
deniztalta Her mevsim ayrı özellik taşır ve yaratılmış nimetlerde buna göre sekronizedir . Yarın bebeğin yazın yaz ürünleri kışında kış ürünleri yiyecek . Konserveden uzak kalın en azından şimdilik
Smr29 deniztalta öye tabi de kışının domatesi biberi hep ilaçlı onları dondurucuya atacağım ama konserveyi bnde düşünmüyorm bakıym anneme söyliyim
cokbilmismom Smr29 içindeki sebzelere bağlı neler mesela yapıyorsunuz 3 gün vermeyin az az yapın yiyebileceği kadar yemeğin beklemesi doğru değil özellikle patates ıspanak giren şeyler tavuk suyu et suyu olan yemekler çorbalar beklememeli. Bir daha ısıtılması bile besin değinin yitirilmesine yetiyor zaten. Günlük yemek her zaman iyidir ben kendimize yaptığımızda bile en fazla ertesi gününe kalır oda nadir
Smr29 cokbilmismom tab doğru da bn hepsini ısıtmıyorum ki yiyeceği kadar cezvede ısıtıyorm birazını iki günde fln bitiyor çorbası