aybarsbebekk ilk başlarda asla bırakmam ben bakarım bebeğime derdim bazı geceler hiç uyumadıpı ya da benim uyuyamadığım zamanlarda kv bıraktım kahvaltısını yaptırdı suyunu içirdi oyaladı bir güzel uykusu geldiğinde yada artık beni aradığında beni uyandırırdı biz aynı evdeyiz o yüzden hem ona alışması ben benim dinlenmem için veririm bakar şimdi yaz ayındayız fındık topluyoruz öğleden sonra giderim ben tarlaya babanesi bakar 6 7 saat bende işimi yapmış oluyorum güveniyorsan bırak vicdan yapma hem babaneside vakit geçirmiş olur torun değerli oluyor genelde