yasemin1812 Ben boğa , eşim başak😍 Anlaşıyoruz genellikle benzer karakterleriz, sizin ve eşinizin burcu nedir ve anlaşır mısınız🤍
Balkizlarim yasemin1812 Benim aslan 🦁 eşimin ikizler 💫🫣 Anlaşıyoruz çok şükür ya bazen dikliyim tutuyor ama 😁😁
Minigim38 aysebb tam tersi biziz eşim kova, ben başak bizde ayni kedi köpek gibiyiz 😅sürekli tartışırız ama birbirimizsiz de yapamayız
sezer2022 yasemin1812 ikimizde boğayız anlaşırız 🥰 doğum günümüzüde beraber kutlarız 3 gün var aramızda
aysebb Minigim38 Ahahahha öyle oluyor 😂 Normal yani biribirinden ayrı alem iki burç biri Anya biri Konya çoğu zaman 😂
Pandaalarca gurbetcimami ayy bizzzz 🤭🤭 iki duygusal yanyana önce hayal kurup sonraaa ayyy gerçek olur mu diye duygulanıp uyuyan çocuğumuzu özleyip birbirimizi sevip ühüüüğğ şimdi ağlayacağım diyerekten geçen bir hayat düşünün. Anlaşırız no problem 👌🏻👍🏻
Zeliff yasemin1812 eşim terazi ben yay. Ben ateş gurubuyum o hava gurubu beni harlamadığı sürece gayet sakin bir insanım 🤫
Balkizlarim uykusuzanne__ evet benim eşimin de tutar sonra ben ateş yerine su olurum bazende kükrerim 😂🫣
Esinzhl yasemin1812 ben aslan eşim koç. eşimi yaratana kurban olayım ama kendi burcumdan ve huylarımdan ben bile illallah ediyorum gerçekten 🫠 tabi tek sebep burç değildir de işte zor bir insanım zorr
yasemin1812 Esinzhl Aslında eşinin de azıcık inatçı olması lazım tanıdığım çoğu koç burcu öyleydi ama😃