bernadrc oyyy sizde sağlıcakla büyütün o zaman şuan 3 aylık civarı ama en doğrusunu doktorunuz hesaplayıp ona göre yol alıcak aşıları olsun duzenı olsun farklı mesela bizim doktorumuz aşılarını kronolojık olarak yapıyo ama gelişimi düzeltilmiş olarak takip ediyor 🥰 yani ek gıda ıcın biraz daha vaktınız var 🥰