Selda110 Kızlar oğlum 22 aylık bugünden itibaren tuvalet eğitimine başladım ama nafile asla oturmak istemiyor tuvalete dahi girmek istemiyor bana sarılıp ağlıyor sizler ne zaman verdiniz tuvalet eğitimini bilgilendirirmisiniz çok ihtiyacım var şuan
gurbetcimami Selda110 ben 23/24 aylarda bi denedim dediğin gibi ağladı oturmadı korktu faln çok kötü geçti pes ettim bir günde hazır olmadığını düşündüm da sonra 27 aylıkken denedim birinci gün çişi ikinci gn kakayı öğrendi çocuğu çokta zorlamamak lazım
starwomen Selda110 Belki de zamanı vardır. Biz başladığımızda ağlama falan olmamıştı sadece ilk gün tuvaletini tutturamamıştık ama yine de gidiyorduk.
Alerjikrinit Selda110 biraz erken başlamışsınız çünkü. Ne bileyim ben kreşe başlayacak diye 29 aylıkken bile acele mi ettim dedim. Öğrendi benimki sorun yok ama seneye kalabilirdi sizinki de . Veya çalışmıyorsanız baharda hallederdiniz
Ayse361 gurbetcimami katılıyorum bende 25 aylıkken denedim ağladı oturmak istemedi tuvalete zorlamadım bıraktım Şimdi 29 aylığız tekrar başladım daha iyi o zamana göre