fatma0zcan Kızlar oğlum 8 aylık yastık kullanmiyorum sizce kullanmalimiyim cok duz yatiyor boynu falan agrir diye endiseleniyorum, uzmanlar 1 yasina kadar kullanilmamali diyor sizde durumlar nedir kullaniyor musunuz
3kedili2bebekli fatma0zcan 2 yasa kadar kullanılmıyor hem riskli dönerek uyuyan bebekler için hemde omurga eğriliğine sebep oluyor
fatma0zcan aysebb sizce rahat uyudugunu dusunuyor musunuz o sekilde, ben sanki rahat edemiyor diye dusunuyorum ama yinede kullanmiyorum tabi dogrusu bu diye
fifi48 fatma0zcan 15 aylık hala yastık kullanmıyoruz 2 yaşa kadar önerilmiyor çünlü omurgası daha gelişme döneminde olduğundan boyun kemiklerinde eğrilik oluşabilir
starwomen fatma0zcan Neden yazık? Sonuçta bilerek yaptığım bir şey değil. 2 yaşına kadar omurga gelişimi için doktorumuz önermedi. Sonrasında kızım istemedi. Koyduğum zaman istemiyorum diyor. İstemediği bir şeyi yapmamak bana daha mantıklı geliyor.
fatma0zcan 3kedili2bebekli evet oglum cok dönüyor surekli pozizyon degistiriyor rahat edemiyor mu acaba diye dusunuyorum bende
vesonradedimkii fatma0zcan bal gibi kullanıyorlardı sonra hoşgeldin kafa düzleşmesi boyun fıtığı omurga eğriliği 🤣 yüzüstü yatıp boğulma tehlikeside cabası
fatma0zcan aysebb kendi yerime koyuyorum ben yastiksiz yatamam oyuzden acaba diyorum, ama sorun olur diye de kullanmiyorum
akrabavuran fatma0zcan 6 buçuk aylık, gündüz yastıklı gece yastıksız yatırıyorum genelde de rahat ediyor
fatma0zcan akrabavuran ben ayagimda sallayip yatiriyorum gunduz yatagina koyarken yastiksiz yatiriyorum gecede de yastiksiz yatiyor suan uyuyor, yuz ustu donmus sıpa
fatma0zcan vesonradedimkii ay valla yastigin bile ne cok sorunu cikiyor uyurken bile dusunuyoruz herseyi yastik ya yastik bile sorun cikartiyor en basitinden 😖