bal203 Sürekli uykum var 8 aylık bebeğim var o uyuyunca hiç bişey yapmadan hemen yatağa giriyorum gece iyi uyuyiruz ama uykumu alamıyorum sürekli moralim bozuk gibi sebepsiz mutsuz gibiyim sadece uyuyunca rahatlıyorum
sessi bal203 bende öyleydim kan değerlerim iyiydi hatta ama başımı kaldıramıyordum takviye kullanıyorum imom latte gerçekten çok büyük etkisi oldu daha dincim doktorunuza danışabilirsiniz
bal203 Dedektifgadget evet antidepresan kullanıyorum ama kullanmadan da çok öncede olan bişey hayattan bıkmış gibiyim içimin mutlu olması saniye sürüyor genel ruh halim sürekli huzursuz mutsuz hiç biseyden keyif almayan
Dilaylaa bal203 değerleriniz hamilelikte ve doğum sonrası düşer hemde çok :) bu yüzden takviye kullanmanız lazım . Değerlerinize baktırın doktor zaten değerlere göre ilaç yazar .
bal203 sessi doktor mu yaziyor onu hemen baktirayim o zaman antidepresani kullanali daha iyiyim ama uyku hali sürekli uyuma isteği gitmiyor