Semraaa Merhabalar kızımın göbek deliği dışa doğru normal herkesinki gibi değil dışta kaldı göbek deliği sizlerde de böylw olan var mı
Semraaa [bilinmeyen] benim kızımında oyle dısa dogru biz bastırınca içine doğru gidiyo ama sonra ıkınınca felan dışarı çıkıyo oylede kalıyo bende yarın dr gidicem ama bir sizlede sorim dedim herkes yok ilerde fıdık olur bilmem ne olur korkutuyolar
Pnrdnzysfars Benim bebeğim de de var malesef göbek dışarda doktora götürdüm fıtık dedi 1 yaşına kadar kendiliginden gecerp 1 bucuk yaşına kadar da gecmezse Ameliyat olur dedi
Semraaa Benim kızım prematüre dogdu 2 aylık düxeltilmiş olarak 1 aylık inşallah geçer ya gerçekten ilk gebeliğim bu baya zorlukla karşılaştım isyan edicem artık
Semraaa [bilinmeyen] çok iyi olur valla psikolojik olarak çokmüş durumdayım her kafadan bir ses çıkıyo bide bebeğimin boyle olması beni mahfediyo