fyz81 kızlar tatıle gıdıcem adet olmam lazımdı tatılın ılk gunu bıtıcektı ama olmadım sımdı baslasam ılaca olurmu nekdr sure once baslamak lazım daha omce hıc kullanmadım hasta olursam tatılın yarısı bosa gıdıcek
nazlimom_ fyz81 adet olmadan 1-2 gün önceden başlanması gerekiyor ama bence hiç önermem ben geçen oldum havuza gittiğimiz gün regl tamponu kullandım ilk defa cok rahar ettim 2-3 saatte bi değiştiriyorsun enfeksiyon kapmamak icin hiç sızıntı olmuyor eczaneden almıştım
fyz81 Minii_baby oylemı dıyosn ne zaman tatıle gıtsem hep hastalıgıma denk gelıyor bu hapıda ılk kez duydum bı umudm vardı hayat hıc adıl degıl ya
Minii_baby fyz81 ben düğün zamanım içtim bıraktıktan bir kaç gün sonra adet oldum ama Ölüyordum az daha hastanelik oldum 3 gün hastaneye gidip ağrı kesici aldım Herkeste aynı mı olur bilmiyorum ama hemen hemen yan etkileri bu şekilde
nazlimom_ fyz81 hap içmekten daha iyidir😂 eldiven takıp oturur pozisyonda tak bak cok rahat etceksin daha önce niye kullanmamısım dersin😂
nazlimom_ fyz81 yine aynı tuvalete oturur gibi yere oturup ipi yavaşca çekince çıkıyor bende ip içime kaçarsa fln diye korktumda kaçmıyor😂