Selamlar kızlar 🩵 32 aylık kızımın son zamanlarda saçında sık sık konak oluşmaya başladı, iyi bir bebek cildiye doktoru arıyorum çünkü başka sorunlarımız da var ama bu konak için bu sürede ne yapabilirim? Sürekli tekrarlıyor. Bebekken mustelanın konak kremini ve şampuanını kullanmıştım çok iyiydi ama şuan iyi gelir mi bilmiyorum 🤷🏻♀️