Temmuz başlarında hastaydı ateşli kumsalı 3 gün sürdü 2 hafta sonra şişti boyutu küçüldü ama hala var iki tarafta da hâlâ ilaç tedavisi görüyoruz haftaya gidicez kontrole normal diyorlar Doktorlar ama ben de tedirginim bizde kasık ve koltuk altında bişey yok boyunda var ama sürekli kontrol ediyorum kasık ve koltuk altını varmı bişey diye