Bebeğim 4 aylık gece biraz ateşi vardı 37 ler de ilac vermedim ellini yüzünü yıkadım gece çok miz mizdi sonra sabah bi baktım yanıyor ateşi 38.1 olmuş hemen döven verdim biz calpol yada parol kullanamıyoruz karaciger enzimler yüksek bu ilaçlar da hep yükseltiyor o yüzden kullanmıyorum ateşi 36.6 ya düştü sonra 37 ye çıktı şimdi 38 buçuk ama daha 6 saat olmadı 1 saat sonra 6 saat olacak öyle ilaç vereceğim sürekli elini yüzünü yıkıyorum banyo yaptırdım ince zibin ile duruyor sadece 2 buçuk aylıkken idrar yolu enfeksiyon olmuştu antibiyotik vermişti doktor geçmişti acaba yine olabilir mi kız çocuklarında sık oluyormuş bu durum çok korkuyorum ateşten acaba bi acile falan mı götürsem mj yoksa biraz daha beklesem mi hastane ortamında malum hep mikrop sürekli ölçüyorum ateşini