feyzas bence çok erken. Anne sütü birçok şeyden korur bebeği. Gelecek için bile yatırım. Ne kadar emse o kadar kar. Sadece doymak için emmiyor ki bebekler. Anne kokusunu almak için, sakinleşmek için, güvende hissetmek için emiyor. Belki atak dönemi ya da sıcaktan sık kalkıyordur.