pink00 Sorum başlıkta kızlar ben hiç cesaret edemedim hep eşimi beklerim eve gelsin diye 7 aylik bebegim bu arada
maybeybi pink00 3 aylık olduk banyoda babybjörne koydum bende duş aldım onu görüyordum zaten huzursuzluk çıkarsa duşakabinin kapısını açıcaktım ama sakin durdu sağolsun 😂
lucifermorningstar pink00 Mama sandalyesine kemerlerni bağlayıp koyuyorum önüne de oyalanabileceği şeyler koyuyorum. Mama sandalyesini tam duşakabinin oraya görebileceğim bir alana çekip hemen girip çıkıyorum 😁 7ay 26 günlük kızım
Dedektifgadget pink00 yaparım kapının önüne bırakıyorum ama öyle uzun dus değil , Terliyorum çok maksat temiz kokayim diye bir suya Girer çıkarım
Dilaylaa Çok yaptım uyurken 😅 zaten ağlasa duyardım kamerada var yanıma koyuyordum telefonumdan açıktı
nebutantana30 pink00 tamamen uykuya daldığı sırada gidiyorum hemen çıkıyorum eğer işim uzun sürecekse eşimi bekliyorum.
MoonCrystal pink00 ben uyurken girerdim önceleri yani çok aktif değilken 😂 ama şuan anakucagina koyup kapıyı açık tutuyorum ordan görüyor ağlarsa histpist ce e falan sonra hızlıca cikiyorum 😂
Cipsdelisianne pink00 doğdu doğalı kendim yıkadım kimse yardım etmedi cesaret işi biraz da korkmayın 😍
aslananne27 pink00 oğlum 2 yaşında tek başıma duş alıyorum odasinda oynuyor bnde duşa giriyorum ama kapım açık duş alıyorum 🤭🤭🤭korkuyor arada gelip beni kontrol edip gidiyor 😂😂yapacak bişi yok yoksa imkansız duş almak uyutup alsam uykusu 10 dk bile sürmez 😅
karadenizl pink00 bnde yapmadım yapmam da ya ağlarsa ya duyamazsam beni göremeyince korkuyo zaten o yüzden o riske hiç girmem
feyzas pink00 uyuduğunda direkt giriyorum beklemeden uyanabilme ihtimalini düşünerek. Bi de tabiki kameradan izliyorum banyoda
BenMathilda pink00 tek cocuğum varken duşu onun uyuduğu saatlere denk getirirdim, malum benden baska tutan da olmadığı için. Şuan üç çocukla en küçüğü doğduğundan beri banyoya girer çıkarım sorun olmuyor
isimsiz61 pink00 o kadarlıkken mama sandalyesine bağlıyordum iyice kaşıya göeebişeceğim bir yere koyup yapıyordum Evde kimse yok ne yapıcam başka