Bugün bır yaşına girdik öyle kutlama yapmıcam onun yerine cekım yaptrdm spaya götürdüm bıde bıze 9 sene sonra nasip oldu Allah’ın izniyle ablasıyla arasnda 9 yaş var onun için kurban bağışladık Dıger kutlamaları sevmiyorum gerksiz gelıyo bana (herkesın kendi tercihi tabi)