MeryemByr Bebeğim daha 3 haftalık ama ne emzik alıyor ne de kundak kabul ediyor sadece kollarını alacak şekilde yarım kundak yapıyorum sinir krizi geçiriyor :) illa kolları suratının yanında duracak🤦🏻♀️ Nasıl alıştırdınız ya da alıştırabilen var mı 🤔
Derineda MeryemByr 2 aylık kızım 1 kere bile kundak yaptırmadı emziği de 40dan sonra verdim alıştı oyle
Erencinarinannesi MeryemByr hiç kundak yapmadım elleri halen yorganın altına girmez o şekilde yatar yukarı doğru kaldırır emzik zaten vermedim 6 ay 16 günlüğüz
Sahreyldrm MeryemByr aynıydı kızım da emziği daha yeni yeni almaya başladı onda da uzun süre tutamiyor hâlâ bu sefer de ağlaması daha şiddetli oluyor düştüğüne sinirleniyor ama olsun alışacak hic pes etme eğer huysuz bı bebeğin varsa gazlı kolik çok yardımcı emzik oyalıyor kundak benim kızım da yaptırmiyordu şimdi sadece gece uykuya yatırırken iyce sariyorum ağlamaktan yorulmuş oluyor zaten ayağımda da sallıyorum öyle uyuyor
Deletedmom133 MeryemByr ne emzik emdi ne kundak yaptım kendini uyandirmiyirsa yapmayın sizde madem istemiyor 😊