Merhaba 6. Ay itibariyle ek gıdaya başladık ama sanırım oğlum pek sevmedi bu kaşıkla beslenme işini ilk bir kaç gün yoğurt yiyordu ağzını açıyordu 2 3 kaşık ama sebzelere geçince sevmedi sanırım 1 kaşık için ağzını açıyor sonra kapatıyor bende çok zorlamak istemiyorum 2 hafta oldu başlayalı daha tadım günlerindeyiz ama önüne oyuncak koyuyorum onu ağzına götürmek isterken kaşığı sokuyorum bir süre sonra ağlıyor tabi bu zamanla geçer mi ? Alışır mı kaşığa yoksa yemek yemeyi sevmeyecek mi :( tecrübeli anneler yazabilir mi? Nasıl sağladınız alışmasını?sevmesini?