Bebeğim tam 3 aylık. Bugün boy,kilo,baş ölçümü vardı.
Doğum kilosu 2850 gr, boy 46 cm, baş 33
Bugün 5300 gr, boy 58 cm, baş 39 geldi
Ben kilosunu görünce şaşırdım çünkü tahminimden daha az çıktı. 2. Ayında 4600 gelmişti. Hemşire çok iyi 700 gram almış dedi. İçim rahat etmedi doktora gösterdim. Anne sütü ile besliyorum bazen arada 1 kere veya 2 kere 60 ml mama veriyorum çok huzursuz olursa dedim. Doktor kilosunun çok normal olduğunu söyledi. Mama verme bağırsaklarını bozar 1 sefer içtiği mama dedi. Kesinlikle kıyaslamak için değil ama burada okuduğum bebekler 6 kilo civarında. Benim bebeğim bana zayıf geldi doktora göre normal. Sizce nasıl mamayı çoğaltmayayım mı. Doktor mamayı arttır diyecek sanmıştım