UrbanMom bebeğim Eylül sonunda doğdu ve ilk 1hafta küvözde kalmıştı,eve cikardiktan sonra biz hiç evde durmadık desem yeridir herhalde 😂 ben zaten evde durunca duvarlar üstüne gelen biriyim. Her gün mutlaka sabahları rutin oluşturduk, uyanırız kahvaltısını hazırlarım yanımıza alırım ve pastahaneye gideriz. Hoş,ağaçlarin altında oturabileceğimiz bir pastane var burda, otururuz ben de biseyler yerim vs derken sonra parka gideriz. Orda birkaç arkadaşımız var,salıncağa biner kaydıraktan kaydiririm,ben bide sürekli konuşan biriyim mesela parkta ne yapıyoruz, salıncağın rengi ne? Yanımıza gelen çocuklarla tanışıyoruz,sokak hayvanları ile ilgileniyoruz beraber. Köpeklerini gezdirmeye gelenlerle sohbet ediyoruz,onları sevdiriyorum hayvan sevgisi aşılamak için. Sabah cikamasak akşam saatlerinde çıkıyoruz,yakınımızda oyun cafesi var. Ben oturuyorum çay kahve içiyorum,o da mama sandalyesinde duruyor mesela oyun oynayan çocukları izliyoruz.. müzik açıyor ordaki çalışan,dans ediyoruz diğer çocuklarla falan derken zaman geciyor. Arkadaşlarımin çocukları var mesela benimkinden büyükler,ama yanyana geldiklerinde oynarlar beraber..tabi bazen anlasamayadabiliyorlar ama normal, karşıdaki de çocuk çünkü🤷