Kızlar bebeğim 2 gündür çok kötü. Sürekli hapşırık öksürük. Boğazında hırıltı var. Gözleri yaşarıyor. Geceleri uyuyamıyor. Dün doktora götürdüm ilaçları verdi, hava verdi ama çok tedirgin oluyorum ne kadar sürede etki eder acaba ilaçlar? İlk bebeğim 😐