GirayinAslisi Sizin yaptırdığınız aşı Verem aşısı.2 aylıkken vurulur,4-6 ay arasında aşı izi oluşmaya başlar.Zamanla şişer,kabuk bağlar,düşer ve iz kalır.Kabuğun kaldırılmaması,koparılmaması gerekir.Bu aşınızın tuttuğunu gösterir.Ve sadece verem aşısında olur.