11 aylik bebegim var 29 hastalandım 5gun sürdü ayın 11de hastalanmış gibi oldum lekelenme gibi ayın 1ine kadr sürdü dr gittim temiz çıktı hamile değil dedi 0.5 cıktı beta test yapmıştım evde tek cıktı diğeri boştu testi unutmusum 3vde atmamışım şimdi buldum 2 tam çizgi doğruluğu varmıdır yoksa bozulmusmudur lütfen düşüncelerinizi yazın başına g3len böyle hamile kalan varmı ezcanelerde kapandı şuan çok heyecanladim