Aselinannesi0655 Kızlar dogum kilomuz 2500 şuan sağlık ocagı tartısında 3700 çıktı. 22 temmuzda dogdu. Sizce nasıl . Anne sütü alıyor bi kez de 30 cc bazen 60 cc mama veriyorum. Emme kuvveti hiç yoktu. Yeni yeni gelişiyo. 20 saatte 60 cc ek mama veriyorum.
durummkizim Aselinannesi0655 bence gayet güzel kilo almış kısa sürede masallah. Bizde 3415 doğmuştu sonra 3200 e düştü. 1 aylıkken 4600 olmuştu bugün tam 5 aylik 7000 kilo çıktı 67 cm boyu kız bebek
Aselinannesi0655 durummkizim maşallah kuzuma sütler bol bol et olsun. Benim ikinci bebegğm ilk kızımda her ay 1.500 almıştı. Bunda sütüm mü az kalitesiz mi anlamadım. Gebelikte de beslenemedim zaten kendim de minyonum 60kg ile dogum yaptım bebek de çok minik dogdu. Napalım dünyada büyür inşallah saglıklı olsun