ikiaslanannesi87 Kızlar köftelerim hep sert oluyor 800 gram kıymam var köfte yapıp buzluğa atıcağım bana şöyle güzel puf puf kabaran yumuşak köfte tarifi verir misiniz siz nasıl yapıyorsunuz?
anneyimannea ikiaslanannesi87 ay ben bi tarif görüp kaydetmiştim çok güzel gözüküyor ama denemedim fırsat olmadı
starwomen ikiaslanannesi87 Ben hep nefis yemek tariflerindeki köfteyi yapıyorum ek olarak biraz karbonat ekliyorum çok güzel oluyor
ikiaslanannesi87 [silindi] Karbonat ve maden suyu hiç denemedim peki buzluğa atıcam bunları eklersem tadında değişme olur mu?
beybitooo ikiaslanannesi87 hayır karbonat ve maden suyu yumuşacık çok güzel pismesini sağlıyor. Deneyin muhakkak
ikiaslanannesi87 [silindi] Teşekkür ederim bende öyle yapayım ozamn peki karbonat ne kadar koyuyorsunuz?
zeysel5_6 ikiaslanannesi87 içine yaparken bir çay kaşığı kadar karbonat atarsanz çok güzel oluyor yumuşack
HonKiPonKiDoNiNo ikiaslanannesi87 Ben klasik anne koftesi yapiyorum 🙂 disi citir, ici sulu cok guzel olur.. 800 gr icin, 2 buyuk bas sogan, bi tutam maydonoz, kimyon, tuz, tatli toz kirmizi biber, karabiber ve ekmek ici