Betulyl benim kızım da tam 2.5 ay kucağımda uyudu, ilk ay biraz yatakta uyumuştu ama sonra hep kucakta yattı hatta bazen gece bile slinge bağlayıp oturup uyurdum. Sonra bir gün yatağına yatırmayı denedim ve uyudu 🧿 sizin kokunuzu istediği için orası daha iyi geliyor ama geçici bir süreç. Bana da hiç geçmeyecek gibi geliyordu ama geçti çok şükür