annesininkurabiyesi Kızzzlaar saçlarımı hiç boyamadım daha kendim boyayacağım . Beyazlarım öyle çoğaldı ki artık boya beni diye bağırıyor . Nasıl boya almalıyım nasıl boyamalıyım tecrübeliler yardım
haticerva06 annesininkurabiyesi ben loreal parisin ecxelence olanını kullanıyodum önce saçlarınızı tarayın ortadan ikiye ayırın ayırdığınız kısmı tekrar tarayın ve orayıda ikiye ayırın sonra elinizle ayıra ayıra boyayın boyadıkçada tarayın en son tüm saçınızın diplerine elinizle masaj yaparak yayın boyayı yarım saat 40 dk bekleyin gerçi boyaların üstündede yazar süresi ve boyayı hazırlama aşamaları
haticerva06 annesininkurabiyesi bide alnınıza kulak arkalarına boya deyecek yerlere vazelin sürünki deydiğinde geçsin
annesininkurabiyesi haticerva06 çok teşekkür ederim bir şey daha soracağım. Kutu üstlerindeki renkler oluyor mu aynı şekilde koyu seçicim zaten kumral kahve falan
haticerva06 annesininkurabiyesi Bazı boyalarda bu şekilde gösteriyor örneğin saçınız beyazsa daha açık biraz koyuysa daha koyu olur gibi